Terrasconcert Dommelecho

Op 4 juli hebben we een terras concert op het terras van Beckey's met het opstap- en het leerlingenorkest. Het begint om 14:00. Dus kom lekker op het terras zitten onder het genot van een lekker drankje, want de drankjes zijn daar erg lekker.